Warunki świadczenia usług
Zwrot towaru
Jako klient posiadasz przez 365 dni prawo do odstąpienia od umowy. Jeśli żałujesz zakupu, do Twojego zamówienia dołączona jest etykieta zwrotna i formularz zwrotu. Aby przyspieszyć realizację zamówienia zwrotu, należy wypełnić załączony formularz zwrotu. Jeśli zgubiłeś formularz zwrotu, możesz go wydrukować tutaj.Produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i w takim samym stanie, w jakim został odebrany. Jako klient masz obowiązek sam zapłacić za przesyłkę zwrotną. W opakowaniu znajduje się etykieta zwrotna, z której możesz skorzystać. Jeśli skorzystasz z tej opcji, od zwróconej kwoty zostanie odliczone PLN 40. Przesyłkę należy dostarczyć do punktu odbioru i nadawania paczek DPD.
Po złożeniu zamówienia zazwyczaj nie ma możliwości zmiany, ani anulowania zamówienia. Za zwrot przesyłki do nas musisz zapłacić sam i odpowiadasz za wszelkie uszkodzenia powstałe w trakcie transportu powrotnego. Nie możesz zrezygnować z zakupu, poprzez odmowę przyjęcia towaru. Jeśli nie odbierzesz przesyłki i zostanie ona do nas zwrócona jako niedoręczona, zostanie zwrócona kwota zamówienia pomniejszona o PLN 40.
Pieniądze zostaną zwrócone na tę samą kartę płatniczą, który była użyta przy zakupie. Należy pamiętać, że proces zwrotu może potrwać do 14 dni.
Towar należy zwrócić na adres:
Fashion Shopping
Sletten 59A
7500 Holstebro
VAT: 31327369
Nie możesz odesłać towaru z płatnością przy odbiorze.
Koszty dostawy
Możemy zaoferować wiele różnych metod wysyłki, dzięki czemu możesz wybrać dokładnie tę, która najbardziej Ci odpowiada.
-
DPD - Punkt odbioru Dostarczamy bezpłatnie na terenie całej Polski do punktów odbioru i nadawania paczek DPD, przy zakupie za minimum PLN 270. Zakupy poniżej PLN 270 koszt PLN 22.
- DPD - Z dostawą do domu Dostarczamy bezpłatnie na terenie całej Polski za pośrednictwem DPD (z dostawą do domu), przy zakupach za minimum PLN 415. Zakupy poniżej PLN 415 koszt PLN 42.
Dostawa
Netlingerie.pl zazwyczaj dostarcza przesyłkę w ciągu 2-5 dni roboczych. Z zastrzeżeniem wyprzedanych towarów i opóźnionego czasu dostawy z hurtowni współpracujących z Netlingerie.pl. Przy zamówieniach na towary magazynowe jak i towary, dla których podany jest 2 tygodniowy czas dostawy, Netlingerie zastrzega sobie prawo do wysłania całego zamówienia, gdy wszystkie produkty będą dostępne w magazynie. Dostarczamy za pośrednictwem DPD w Polsce jak i Chronopost, PostNord, GLS, UPS, DPD i innych zagranicą.Prawo do reklamacji
Jako klient masz oczywiście prawo reklamować produkt, który ma wady lub braki. Prawo do reklamacji przysługuje przez okres 2 lat i obejmuje wady produkcyjne i materiałowe. Prawo do reklamacji nie dotyczy usterek powstałych na skutek nieprawidłowego obchodzenia się z produktem, użytkowania lub prania. Produkt należy odesłać podając pełną informację w przesyłce dla przyspieszenia obsługi reklamacji. Załącz kopię faktury/potwierdzenia zamówienia. Wszelkie spory pomiędzy Netlingerie a klientem podlegają prawu duńskiemu.Annulowanie zamówienie
Po złożeniu zamówienia zazwyczaj nie ma możliwości zmiany, ani anulowania zamówienia. Może się zdarzyć, że Twoje zamówienie zostanie anulowane ze względu na brak towaru w magazynie. Jeśli tak się stanie, wszystkie kwoty zostaną automatycznie zwrócone.Ceny
Wszystkie ceny zawierają 25% podatku VAT i są w złotych polskich, gdzie nie wspomniano nic innego. Z zastrzeżeniem błędów drukarskich, zmian podatkowych i walutowych.Płatność
Netlingerie.pl akceptuje płatności kartami Visa, Visa Electron i MasterCard. Płatność zostanie pobrana z Twojego konta dopiero w momencie wysłania produktu. Netlingerie.pl szyfruje wszystkie informacje o Twojej karcie za pomocą tak zwanego protokołu SSL (Secure Socket Layer). Oznacza to, że osoby nieupoważnione nie mogą odczytać numeru Twojej karty ani innych informacji podczas transakcji w systemie płatniczym PBS. Jednakże Netlingerie zastrzega sobie prawo do przekazania kwoty zakupu przelewem bankowym do VestjyskBank. Zamówienie zostaje wysłane po otrzymaniu przelewu. Oferujemy również PayPal, z możliwością płatności ratalnej.Wymiana
Jeśli towar ma zostać wymieniony na inny rozmiar lub inną produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia w sklepie internetowym.Informacja om możliwości wniesienia skargi
Mamy nadzieję, że najpierw skontaktujesz się z Netlingeri i sprawdzisz, czy nie uda nam się znaleźć rozwiązania, jeśli masz reklamację. Skargę dotyczącą zakupionego u nas produktu lub usługi można złożyć za pośrednictwem internetowego portalu rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej. Skargę wnosi się przez stronę. Składając skargę, należy podać nasz adres e-mail support@netlingerie.pl.Polityka danych osobowych
Kiedy zamawiasz towar w sklepie Netlingerie, rejestrujemy Twoje imię i nazwisko oraz adres w naszym systemie, abyśmy mogli wysłać Twoje zamówienie. Kiedy zbierane są dane osobowe ze sklepu Netlingerie, dbamy o to, aby zawsze odbywało się to za zgodą, dzięki czemu zawsze będziesz dokładnie poinformowany, jakie informacje są zbierane i dlaczego.
Będziemy przechowywać Twoje dane, dopóki nie poinformujesz nas inaczej. Jeśli nie chcesz już być naszym klientem i nie chcesz już otrzymywać biuletynów, możesz nas powiadomić e-mailem na adres support@netlingerie.pl lub zadzwonić do naszego działu obsługi klienta pod numer +45 41 40 75 00.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych podmiotom trzecim, w tym innym firmom. Kierownictwo i obsługa klienta mają dostęp do zarejestrowanych informacji o Tobie. Nie przechowujemy informacji o klientach w formie zaszyfrowanej.
Informacje o klientach przekazujemy wyłącznie za pośrednictwem szyfrowanych połączeń. Jako zarejestrowany w Fashion Shopping zawsze masz prawo sprzeciwić się rejestracji. Masz prawo wglądu w to, jakie informacje na Twój temat są rejestrowane. Przysługują Ci te uprawnienia zgodnie z ustawą o danych osobowych. Zapytania w tym zakresie należy kierować do Fashion Shopping na adres e-mail info@fashionshopping.dk.