Zwroty i wymiana
Powrót
Jako klient masz 365 dni wycofania. Jeśli anulujesz zakup, etykieta zwrotna i formularz zwrotny jest dołączony do zamówienia. Zamknięty formularz powrotny musi zostać wypełniony, abyśmy mogli szybciej wysłać Twoje zamówienie zwrotu. Czy straciłeś harmonogram zwrotu, można go wydrukować Tutaj.
Przedmiot musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i w tym samym stanie co po otrzymaniu. Jako klient jesteś zobowiązany do samodzielnego zapłaty za przesyłkę zwrotną. Pakiet jest zamknięty z etykietą powrotną, której możesz użyć. Jeśli go użyjesz, zostaniesz odejmowany od DKK 39 od zwróconej kwoty. Zamówienie musi być złożone w sklepie z działki GLS lub Pakkeshop.
Zazwyczaj nie jest możliwe zmianę lub anulowanie zamówienia po jego złożeniu. Musisz zapłacić, aby sam zwrócić pakiet, a to ty jesteś odpowiedzialny, jeśli uszkodzenie nastąpi podczas transportu powrotnego. Nie możesz żałować zakupu, odmawiając otrzymania przedmiotu. Jeśli nie odbierzesz pakietu, a ona nie zostanie nam nieodebrana, DKK 39 zostanie odjęte od zamówienia.
Pieniądze są automatycznie zwracane na tej samej karcie płatności, która została wykorzystana podczas zakupu. Należy pamiętać, że proces powrotu może potrwać do 14 dni.
Turniej emerytalny musi być wykonany na adres:
Modne zakupy
Sletten 59a
7500 Holstebro
CVR: 31327369
Nie zwracaj przedmiotu na. Wymóg.
Giełda
Jeśli element ma zostać wymieniony na inny rozmiar lub element, wykonaj nowe zamówienie w WebShop.Zwracanie przedmiotów z rabatem ilościowym
Jeśli kupiłeś przedmiot, w którym uruchomiono rabat ilościowy, rabat wygaśnie po zwróceniu liczby, co oznacza, że zniżka nie zostałaby uruchomiona. W takim przypadku powinieneś spodziewać się zapłacenia pełnej ceny za zatrzymane przedmioty.Netlingerie siedziba
Personel
Emma Holm
Obsługa zamówień
Monika
Obsługa zamówień
Jens Stendys
Senior finance manager
Kent Holmgaard
Advisory board
Finance cyfrowego
Thomas Kragelund
Advisory board
Strategia i optymalizacja