Powrót

Jako klient masz 365 dni wycofania. Jeśli anulujesz zakup, etykieta zwrotna i formularz zwrotny jest dołączony do zamówienia. Zamknięty formularz powrotny musi zostać wypełniony, abyśmy mogli szybciej wysłać Twoje zamówienie zwrotu. Czy straciłeś harmonogram zwrotu, można go wydrukować Tutaj.

Przedmiot musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i w tym samym stanie co po otrzymaniu. Jako klient jesteś zobowiązany do samodzielnego zapłaty za przesyłkę zwrotną. Pakiet jest zamknięty z etykietą powrotną, której możesz użyć. Jeśli go użyjesz, zostaniesz odejmowany od DKK 39 od zwróconej kwoty. Zamówienie musi być złożone w sklepie z działki GLS lub Pakkeshop.

Zazwyczaj nie jest możliwe zmianę lub anulowanie zamówienia po jego złożeniu. Musisz zapłacić, aby sam zwrócić pakiet, a to ty jesteś odpowiedzialny, jeśli uszkodzenie nastąpi podczas transportu powrotnego. Nie możesz żałować zakupu, odmawiając otrzymania przedmiotu. Jeśli nie odbierzesz pakietu, a ona nie zostanie nam nieodebrana, DKK 39 zostanie odjęte od zamówienia.

Pieniądze są automatycznie zwracane na tej samej karcie płatności, która została wykorzystana podczas zakupu. Należy pamiętać, że proces powrotu może potrwać do 14 dni.

Turniej emerytalny musi być wykonany na adres:

Modne zakupy 
Sletten 59a
7500 Holstebro

CVR: 31327369
Nie zwracaj przedmiotu na. Wymóg.

Giełda

Jeśli element ma zostać wymieniony na inny rozmiar lub element, wykonaj nowe zamówienie w WebShop.

Zwracanie przedmiotów z rabatem ilościowym

Jeśli kupiłeś przedmiot, w którym uruchomiono rabat ilościowy, rabat wygaśnie po zwróceniu liczby, co oznacza, że ​​zniżka nie zostałaby uruchomiona. W takim przypadku powinieneś spodziewać się zapłacenia pełnej ceny za zatrzymane przedmioty.

Netlingerie siedziba

Od 2006 roku Netlingerie sprzedaje online bieliznę we wszystkich rozmiarach. Wszyscy nasi pracownicy są przeszkoleni w zakresie bielizny damskiej, dzięki czemu zawsze będą w stanie odpowiedzieć na wszelkie pytania. Naszą misją jest umożliwienie Ci zakupu nowej bielizny wtedy, gdy masz taką potrzebę i czas. Jesteśmy pewni, że zawsze uda Ci się znaleźć komplet bielizny, którego szukasz.

Personel

Tanja Moselund

Obsługa klienta
support@netlingerie.pl
+45 41 40 75 00

Lone Schubert

Obsługa klienta i magazyn
support@netlingerie.pl
+45 41 40 75 00

Maria Bjerggaard

Lider zespołu i obsługa zamówień
mb@fashionshopping.dk
+45 97 41 04 15

Tina Skovmose

Obsługa zamówień
support@netlingerie.pl
+45 97 41 04 15

Emma Holm

Obsługa zamówień

Monika

Obsługa zamówień

Henrik Kvist

Partner i kierownik ds. marketingu
hc@fashionshopping.dk

Mikkel Kirkegaard

E-commerce manager
mki@fashionshopping.dk

Camilla Ravn

E-commerce manager
cr@fashionshopping.dk

Gitte Søe

E-commerce manager
gt@fashionshopping.dk

Heidi Buskbjerg

Finance manager
hj@fashionshopping.dk

Jens Stendys

Senior finance manager

Kim Stendys

Kent Holmgaard

Advisory board
Finance cyfrowego

Thomas Kragelund

Advisory board
Strategia i optymalizacja