Zwrot towarów

Jako klient masz 365 dni wycofania. Jeśli anulujesz zakup, etykieta zwrotna i formularz zwrotny jest dołączony do zamówienia. Zamknięty formularz powrotny musi zostać wypełniony, abyśmy mogli szybciej wysłać Twoje zamówienie zwrotu. Czy straciłeś harmonogram zwrotu, można go wydrukować Tutaj.

Przedmiot musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i w tym samym stanie co po otrzymaniu. Jako klient jesteś zobowiązany do samodzielnego zapłaty za przesyłkę zwrotną. Pakiet jest zamknięty z etykietą powrotną, której możesz użyć. Jeśli go użyjesz, zostaniesz odejmowany od DKK 39 od zwróconej kwoty. Zamówienie musi być złożone w sklepie z działki GLS lub Pakkeshop.

Zazwyczaj nie jest możliwe zmianę lub anulowanie zamówienia po jego złożeniu.

Musisz zapłacić, aby sam zwrócić pakiet, a to ty jesteś odpowiedzialny, jeśli uszkodzenie nastąpi podczas transportu powrotnego. Nie możesz żałować zakupu, odmawiając otrzymania przedmiotu. Jeśli nie odbierzesz pakietu, a ona nie zostanie nam nieodebrana, DKK 39 zostanie odjęte od zamówienia.

Pieniądze są automatycznie zwracane na tej samej karcie płatności, która została wykorzystana podczas zakupu. Pamiętaj, że proces powrotu może potrwać do 14 dni roboczych.

Turniej emerytalny musi być wykonany na adres:

Modne zakupy
Sletten 59a
7500 Holstebro


CVR: 31327369

Nie zwracaj przedmiotu na. Wymóg.

Koszty dostawy

Zebraliśmy szereg różnych metod wysyłki, dzięki czemu możesz dokładnie wybrać, co najbardziej Ci odpowiada.

    • Sklep z pakietem GLS / Postnord
      Dostarczamy bezpłatnie w całej Danii do Parcel Shop z GLS lub Postnord, przy zakupie za co najmniej 250 DKK. Kup poniżej 250 DKK 29 DKK.

    • GLS / Postnord Business
      Dostarczamy bezpłatnie w całej Danii z GLS lub Postnord Erhverv, przy zakupie za co najmniej 250 DKK. Kup poniżej 250 DKK 29 DKK.

    • GLS / Postnord Private
      Dostarczamy bezpłatnie w całej Danii z GLS lub Postnord Private, przy zakupie za co najmniej 499 DKK. Kup poniżej 499 DKK 49.

    • Ulec poprawie
      Odbierz paczkę w Sletten 59a w Holstebro za darmo. Wybierz -od 9:00 a 15:00 każdego dnia tygodnia.

Dostawa za granicą zwykle odbywa się z lokalnym dostawcą wysyłki. Ceny wysyłki z DKK 29 oraz dostawa bez wysyłki od zakupu 250 DKK (w zależności od kraju dostawy). Postępujemy zgodnie z zasadami VAT i celnymi w obecnym kraju dotyczące importu.

DOSTAWA

netlingerie.pl Zazwyczaj dostarcza w ciągu 1-3 dni roboczych. Rezerwacje są dokonywane dla sprzedanych przedmiotów i odroczonego czasu dostawy netlingerie.plHurtownicy. Przy zamawianiu pozycji magazynowych, a także przedmiotów określonych z 2 tygodniami dostawy, rezerwy Netlingerie Powiedz prawo do składania całego zamówienia, gdy wszystkie pozycje są w magazynie.

Dostarczamy z GLS i Postnord w Danii oraz z Postnord/DPP za granicą.

Skontaktuj się z prawem

Jako klient możesz reklamować się nad produktem, który ma błędy lub wady. Prawo do skargi jest ważne przez 2 lata i obejmuje wady produkcyjne i wady materialne. Prawo skargi nie dotyczy wad, które miały miejsce w związku z niepoprawnym obsługą, użyciem lub myciem przedmiotu. Pozycja jest zwracana z pełnymi informacjami w pakiecie w celu promowania wyprawy. Dołącz kopię potwierdzenia faktury/zamówienia. Wszelkie spory między Netlingerie A klient podlega duńskiej prawa.

Ceny

Wszystkie ceny są obejmujące. 25% VAT i w duńskim Kronerze, gdzie nic więcej nie wspomniano. Zastrzeżenia są dokonywane do błędów drukowania, zmian podatkowych i walutowych.

Anulowanie zamówienia

Zwykle nie jest możliwe anulowanie zamówienia po jego złożeniu. Może się zdarzyć, że zamówienie zostanie anulowane z powodu wyprzedanych przedmiotów. Jeśli tak się stanie, wszystkie kwoty zostaną automatycznie zwrócone.

Zmiana porządku

Zwykle nie jest możliwe zmianę zamówienia po jego złożeniu.

Zwracanie przedmiotów z rabatem ilościowym

Jeśli kupiłeś przedmiot, w którym uruchomiono rabat ilościowy, rabat wygaśnie po zwróceniu liczby, co oznacza, że ​​zniżka nie zostałaby uruchomiona. W takim przypadku powinieneś spodziewać się zapłacenia pełnej ceny za zatrzymane przedmioty.

ZAPŁATA

netlingerie.pl Otrzymuje płatność z Dankort, Visa, Visa Electron i MasterCard. Płatność zostanie odliczona od Twojego konta tylko po wysłaniu przedmiotu. netlingerie.pl Zaszypuj wszystkie informacje o karcie za pomocą protokołu SSL SSL (Secure Socket Layer). Oznacza to, że nieautoryzowane osoby nie mogą odczytać numeru karty lub innych informacji podczas transakcji z PBS. Netlingerie Jednak zastrzega sobie prawo do przeniesienia kwoty zakupu za pośrednictwem przelewu bankowego do Vestjyskbank. Zamówienie jest wysyłane po otrzymaniu przelewu banku. Oferujemy również Vibill, który jest usługą ratalną.

Giełda

Jeśli element ma zostać wymieniony na inny rozmiar lub element, wykonaj nowe zamówienie w WebShop.

Informacje o opcjach skargi

Mamy nadzieję, że weźmiesz się Netlingerie Najpierw i sprawdź, czy nie możemy znaleźć rozwiązania, jeśli masz coś do narzekań. Skarga dotycząca produktu lub usługi zakupionej z nami można złożyć do Centrum Skarg Agencji Konkurencji i Konsumenckiej, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Możesz narzekać na Center o rozwiązanie reklamacji za pośrednictwem Zużycie.dk.

Podczas składania skargi można również użyć portalu reklamacyjnego Komisji Europejskiej. Jest to szczególnie istotne, jeśli jesteś konsumentem z miejscem zamieszkania w innym kraju UE. Skarga jest składana Tutaj. Przesyłając skargę, musisz określić nasz adres e-mail Info@netlingerie.pl.

Polityka danych osobowych

Kiedy zamawiasz przedmioty pod adresem Netlingerie, Jeśli zarejestrujemy Twoje imię i nazwisko i adres w naszym systemie, abyśmy mogli wysłać Twoje zamówienie. Gdy dane osobowe są gromadzone z WebShop, upewniamy się, że zawsze zdarza się to za zgodą, aby zawsze był informowany o tym, jakie informacje są gromadzone i dlaczego.

Przechowujemy Twoje informacje, dopóki nie poprosisz nas o coś innego. Jeśli nie chcesz już być z nami klientem i nie chcesz już otrzymywać biuletynów, możesz przekazać nam wiadomość e-mail Info@netlingerie.pl Lub zadzwoń do naszej obsługi klienta pod numer 41 40 75 00.

Nie ujawniamy twoich danych osobowych stronom trzecim, w tym innym firmom. Zarządzanie i obsługa klienta mają dostęp do informacji, które są o Tobie zarejestrowane. Nie przechowujemy zaszyfrowanych informacji o klientach.

Ujawniamy tylko informacje o klientach za pomocą zaszyfrowanych połączeń. Zgodnie z zarejestrowanymi w zakupach mody zawsze masz prawo sprzeciwić się rejestracji. Masz prawo do wglądu w informacje o zarejestrowaniu o tobie. Masz te prawa na podstawie ustawy o danych osobowych. Zapytanie w związku z tym jest skierowane do zakupów mody za pośrednictwem poczty elektronicznej info@fashionshopping.dk.


Netlingerie siedziba

Od 2006 roku Netlingerie sprzedaje online bieliznę we wszystkich rozmiarach. Wszyscy nasi pracownicy są przeszkoleni w zakresie bielizny damskiej, dzięki czemu zawsze będą w stanie odpowiedzieć na wszelkie pytania. Naszą misją jest umożliwienie Ci zakupu nowej bielizny wtedy, gdy masz taką potrzebę i czas. Jesteśmy pewni, że zawsze uda Ci się znaleźć komplet bielizny, którego szukasz.

Personel

Tanja Moselund

Obsługa klienta
support@netlingerie.pl
+45 41 40 75 00

Lone Schubert

Obsługa klienta i magazyn
support@netlingerie.pl
+45 41 40 75 00

Maria Bjerggaard

Lider zespołu i obsługa zamówień
mb@fashionshopping.dk
+45 97 41 04 15

Tina Skovmose

Obsługa zamówień
support@netlingerie.pl
+45 97 41 04 15

Emma Holm

Obsługa zamówień

Monika

Obsługa zamówień

Henrik Kvist

Partner i kierownik ds. marketingu
hc@fashionshopping.dk

Mikkel Kirkegaard

E-commerce manager
mki@fashionshopping.dk

Camilla Ravn

E-commerce manager
cr@fashionshopping.dk

Gitte Søe

E-commerce manager
gt@fashionshopping.dk

Heidi Buskbjerg

Finance manager
hj@fashionshopping.dk

Jens Stendys

Senior finance manager

Kim Stendys

Kent Holmgaard

Advisory board
Finance cyfrowego

Thomas Kragelund

Advisory board
Strategia i optymalizacja